Coșul tău de cumpărături este gol!
În funcție de serviciile achiziționate, puteți beneficia de 2 tipuri de garanție: (a) garanție pentru manoperă, și (b) garanție pentru componentele adăugate/ înlocuite. Garanția pentru manoperă este acordată indiferent de serviciile achiziționate, însă cea pentru componente se acordă numai dacă serviciile prestate includ înlocuiri sau adăugări de componente ce au fost achiziționate prin intermediul nostru.
În continuare, vor fi descrise cele 2 tipuri de garanții:
Se acordă:
Dacă considerați că un serviciu nu corespunde descrierii, sau că acesta nu a fost executat corespunzător, vă rugăm să ne contactați în vederea deschiderii unei cereri pentru garanție.
Termenul de soluționare a cererii dumneavoastră este de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data trimiterii cererii pentru garanție. Clientul nu va fi nevoit să plătească nicio taxă suplimentară pentru remedierea aspectelor menționate în cerere (de ex. costuri de transport, costuri de reparație, etc.), atât timp cât problema reclamată este reală și a intervenit EXCLUSIV din culpa noastră.
În funcție de situația reclamată, putem:
O decizie cu privire la metoda prin care va fi soluționată cererea de garanție va fi luată de comun acord cu dumneavoastră.
Consultați și Politica de rambursare.
Veți primi garanția aferentă fiecărei componente achiziționate prin noi și utilizate în scopul prestării serviciilor comandate de dumneavoastră. Aceasta are o durată de 1 (un) an și este acordată de magazinul de la care achiziționăm, la rândul nostru, componentele respective.
Pentru a putea beneficia de 2 (doi) ani garanție la componente, va fi necesar să le achiziționați dumneavoastră personal și să ni le predați odată cu calculatorul în care urmează să fie instalate acestea.