Procedura Pick-up & Return

Pe această pagină sunt descriși pașii, începând de la plasarea comenzii, până la finalizarea acesteia și returnarea dispozitivului către dumneavoastră.

Pași:

1.

2.

În pagina „Finalizare comandă” completați datele dumneavoastră de contact, de facturare, adresa de la care vom prelua (și la care vom returna) dispozitivul ce urmează să fie trimis în service, etc.

3.

Alegeți metoda de plată preferată:

  • Plată online prin card bancar, la plasarea comenzii
  • Plată numerar, atunci când computerul vă va fi returnat (după efectuarea serviciilor)

ATENȚIE! – Dispozitivul vă va fi returnat numai dacă achitați contravaloarea serviciilor comandate.

4.

Apăsați butonul „Plasează comanda”, dar numai după ce ați citit și acceptat politica de confidențialitate și termenii și condițiile.

5.

Un curier va fi trimis la adresa specificată de dumneavoastră în formularul de comandă pentru preluarea dispozitivului pentru care au fost comandate serviciile.

Pentru București

NU este necesar să ambalați calculatorul, iar dacă comanda este plasată până în ora 13:00, dispozitivul va fi preluat în aceeași zi. Veți primi prin SMS sau WhatsApp ora estimată de preluare în cel mai scurt timp de la plasarea comenzii.

Pentru orice altă localitate din România

Este OBLIGATORIU să ambalați calculatorul. Un curier va sosi la dvs. (de obicei) în următoarea zi lucrătoare de la plasarea comenzii.

6.

La sosirea dispozitivului în service, în funcție de serviciul comandat, veți fi contactat(ă) pentru stabilirea tuturor detaliilor referitoare la motivul pentru care a fost trimis la noi dispozitivul.

7.

După finalizarea comenzii, calculatorul va fi trimis înapoi prin curier, la aceeași adresă de la care a fost ridicat.

Întrebări?

Nu ezitați să ne contactați pe WhatsApp, la Telefon sau pe Email.